2010年7月27日 星期二

Keep Fit Day 316 (27.7.2010) 98.4磅 (Tue)

脂肪22.9% (23-35%) 水分50.1%  (42-52%) 肌肉 38.5% (>34%)


早餐 : 粟米瘦肉粥, 炒麵



午餐 : 大蝦薯仔沙律, 煙三文魚卷, 羅宋湯, 香橙忌廉石班配雜菜, 熱檸水



晚餐 : 橙一個, 香蕉一隻, 肉餅南瓜紅蘿蔔糙米飯, 鈣思寶半杯, 腰果, 夏威夷果仁


 


今天吃了 : 五穀, 肉類, 蔬菜, 奶類, 脂肪, 生果


運動 : 沒有


 



中午約了舊同事在寫字樓的會所西餐廳午膳


我要的香橙石班很好味, 頭盤煙三文魚卷也不錯


以前的頭盤多是炸物


晚餐吃最後一個自製飯盒


2 則留言:

  1. 你寫字樓會所的食物真不錯呢! staff食係咪平d ga? 
    [版主回覆07/28/2010 19:43:00]職員都無得平架, 因為原則上係唔招呼非職員的.

    回覆刪除
  2. 我發覺妳早餐成日出街食架WOR~
    點解唔係屋企食既~?
    [版主回覆07/28/2010 19:51:00]早餐有時會食飯同自己做的麵包, 這幾天多數在寫字樓的canteen, 因為我太早返到公司, 咪去canteen食早餐同睇報紙囉,

    回覆刪除