2010年7月29日 星期四

Keep Fit Day 318 (29.7.2010) 98.6磅 (Thu)

脂肪22.7% (23-35%) 水分50.2%  (42-52%) 肌肉 38.6% (>34%)


早餐 : 炸菜雞絲湯麵, 無糖奶茶一杯



午餐 : 蜜糖腸仔沙爹醬炒沙葛, 糙米飯



晚餐 : 全麥維, 脫脂奶一杯, 亞麻籽, 果仁粉, 蘋果一個


今天吃了 : 五穀, 肉類, 奶類, 脂肪, 生果, 蔬菜


運動 : 沒有


 



不想太瘦, 所以早餐吃即食麵


中午外出買了一盒燕麥餅, 在同類餅中算是高纖和低鹽



中午吃的沙爹醬炒沙葛, 加了辣椒仔和薑絲, 入口幾辣


3 則留言:

  1. 小心 fat有近20% 即油份很高 愈crispy就愈多油!不過佢係低sugar, 如是biscuits算幾難得
    我都好"好"呢d yea...心情唔好就食sweet ge, esp muffin, 餅, sweet bread! haha
    [版主回覆07/30/2010 07:04:00]但係飽和脂肪低, 即是多數脂肪來自不飽和脂肪, 咁都幾好架啦, muffin好高糖喎, 都係少吃為妙.

    回覆刪除
  2. Sodium有530mg,這算是低鹽嗎?
    [版主回覆07/30/2010 12:22:00]我都唔係咁識睇太深入嘅資料, 我見佢寫鹽份係1.33g, 100g中佔呢個分量, 所以覺得鹽分不太高.

    回覆刪除
  3. Sodium應該係鈉。呢個成份太高都係唔好的。

    回覆刪除