2010年4月9日 星期五

Keep Fit Day 207 (9.4.2010) 99磅 (Fri)

脂肪23.4% (23-35%) 水分49.7%  (42-52%) 肌肉 38.3(>34%)


早餐:蒜蓉香草包和番茄包, 南瓜香橙醬和黃豆醬, 鈣思寶一盒


午餐 : 太子酒店自助午餐



晚餐 : 鬆餅搽士多啤梨醬一個, 芒果一個



 


今天吃了 : 五穀, 肉類, 奶類, 蔬菜, 脂肪, 生果


運動 : 沒有



工作得太緊張, 今天放假輕鬆一下


中午和'Honey'到太子酒店吃自助午餐, 我們已很欠沒有吃過自餐了


記得我們拍拖時, 經常到這裏吃自助午餐


這裏已東南亞食物為主, 今次加入日式料理


回家後, 跟網友的食譜, 弄了用汽水, 自發粉和牛奶做的scone


因為用自發粉的關係, 很重的發粉味, 味道亦不太好


麵團很濕, 根本不能成型, 還加了很多粉


這款做法的鬆餅, 不是我杯茶, 焗的時候, 也不上色


最後只好用上火, 把鬆餅弄得好看一點


3 則留言:

  1. 休息一日, 希望可以減低工作壓力. Relax.

    回覆刪除
  2. sunday都去左太子酒店lunch buffet,都算好多野食,無介紹錯!!!足足飽左二兩日!!!!!
    [版主回覆04/12/2010 21:56:00]都幾多野食, 你有無剪報紙coupon, 二人有八折, 四人或以上有七五折.

    回覆刪除
  3. 當然有,係openrice download 二個人就有75折,下次會帶我老豆去,佢鍾意食buffet,食到唔識停,好抵!!!!有jetso記住通知大家!!!!

    回覆刪除