2010年4月14日 星期三

Keep Fit Day 212 (14.4.2010) 99磅 (Wed)

脂肪22.3% (23-35%) 水分50.5%  (42-52%) 肌肉 39(>34%)


早餐:合桃提子鬆餅一個, 糯米雞半隻, 粟米雙菇粥半碗, 無糖奶茶半杯



小吃 : 鮮果撻一個



午餐 : 薯仔沙律, 周打蜆湯, 蒜蓉包, 法國薯蓉焗田螺, 番茄煎豬扒, 咖啡



晚餐 : 約了好友吃泰國菜




收到好友送的靚碟, 用來放糕點或生果都很適合, 很開心呀!


 



今天的早餐只吃了半份


早上有同事調職請吃鮮果撻


中午'Honey'來和我吃午餐, 懶得外出搵位, 就在寫字樓的西餐廳吃


晚上約了好友吃泰國菜, 吃得很飽, 也很開心 !


2 則留言:

  1. 好羨慕你呀helen, 食咁多好野...最欣賞你份早餐都係食一半....  要學識知飽唔食埋佢, 肯食剩野真係好難呀!!!
    [版主回覆04/15/2010 12:47:00]個早餐好飽, 又先食左個鬆餅, 真係食唔晒.

    回覆刪除
  2. 我都爭d係sogo買左個盤連蓋~~  我鹽個蓋唔夠透呀~~
    [版主回覆04/15/2010 12:48:00]呢個盤無蓋嘅, 開大食會用黎放糕點就好適合.

    回覆刪除