2010年4月18日 星期日

Keep Fit Day 216 (18.4.2010) 97.4磅 (Sun)

脂肪22.7% (23-35%) 水分50.2%  (42-52%) 肌肉 38.5(>34%)


早餐:炸菜雞絲蟹柳叉燒即食麵, 無糖好立克半杯



小吃 : 有機番茄數粒



午餐 : 自製胡椒餅兩個, 鈣思寶一盒


小吃 : 蛋撻一個


晚餐 : 魚蛋魚皮米粉, 生菜+菜心全走, 鮮蝦雲吞




 


今天吃了 : 五穀, 肉類, 奶類, 脂肪, 蔬菜


運動 : 沒有



今天體重有點下降, 所以吃了個即食麵早餐, 增加多點脂肪


今天到街市買番茄時, 見到有機番茄剛開箱, 第一次在這個街市見到有有機蔬菜賣


放是買了一磅回來, 它是一串串的, 葉子連著葉枝的, 味道不錯


5 則留言:

  1. 見你減肥減得咁成功 我呢幾日研究左你d餐單好耐丫 發現你減肥既時候 晚餐都冇乜點食野 我都要學下你先
    [版主回覆04/19/2010 12:51:00]係呀, 我發覺我嘅致肥原因係夜晚食得太多, 所以便將早餐同午餐嘅分量增多, 晚餐則吃少d, 真係有效喎, 所以減完肥之後, 都keep位呢個原則.

    回覆刪除
  2. 看了你的日誌很久了,真是很佩服你的恆心,還要每天都有寫網誌.佩服!!佩服!!
    [版主回覆04/19/2010 20:06:00]謝謝你喜歡到這裏.

    回覆刪除
  3. 有機番茄好靚ar~

    回覆刪除
  4. 最近屋企附近的街市,都有 有機蕃茄賣,又是一串串的,見到你食,我又想買嚟試吓。
    [版主回覆04/20/2010 12:47:00]你都試吓丫.

    回覆刪除
  5. d魚皮浸到淋晒啦~~
    有機蕃茄幾銀呀?
     
    [版主回覆04/20/2010 12:46:00]D魚皮係送嘅, 有機番茄八蚊一磅.

    回覆刪除