2010年8月25日 星期三

Keep Fit Day 345 (25.8.2010) 97.8磅 (Wed)

脂肪21.6% (23-35%) 水分50.9%  (42-52%) 肌肉 39.3% (>34%)


早餐 : 香蕉一隻, 全麥麵包兩塊搽果醬, 脫脂奶一杯, 雪梨一個


午餐 : 自製蠔油叉燒包兩個



下午茶 : 炸菜肉絲麵, 熱檸水



晚餐 : 紅蘿蔔佛手瓜雪耳蜜棗果皮杏仁腰果瘦肉湯, 西梅兩粒



 


今天吃了 : 五穀, 肉類, 生果, 蔬菜, 脂肪, 奶類


 



受了菲律賓劫持人質的慘劇的影響, 這兩天心情麻麻


看到菲律賓警方和政府的無能, 完全不能保障遊客的安全


叫我怎會去這個國家旅遊呢 ?


今晚煲的湯很鮮甜, 不用下鹽也好飲


 


 




4 則留言:

  1. 你係咪每日都好早食晚飯,好早訓架?
    [版主回覆08/25/2010 19:49:00]正常不會遲過七點半食完飯, 十一點上床睡覺.

    回覆刪除
  2. 97磅都仲減肥?
    [版主回覆08/25/2010 22:20:00]我而家無減肥, 係想keep 住約100磅, 但愈keep愈輕.

    回覆刪除
  3. 我依家keep左系103到, 不過減左肥,身體差左
    [版主回覆08/26/2010 20:09:00]點樣差法?

    回覆刪除
  4. 例如我mami話我面青青 佢話我之前吾系咁WOR 吾知關吾關事呢?
    [版主回覆08/27/2010 09:19:00]我每次話減肥,我媽媽都會咁講, 因為她們都唔想仔女減肥, 鍾意仔女肥多過瘦.

    回覆刪除