2009年8月26日 星期三

脫脂陷阱

看過幾本營養書後,其中有一篇文章是有關購買脫脂食物的,提醒當我們購買脫脂產品時,不要盲目購買,還要看其他成分,因為製造商可能會增加其他成分來平衡它的味道,於是我也看看我的脫脂奶粉的營養成分,有沒有這情況出現.



真是給我發現這罐脫脂奶粉也有這個問題,每次食用約25克,但糖的份量,便有11.3克,佔總重量的45.2%之多,真是不看不知,我也中了招,怪不得早前吃全麥維時覺得味道很甜,我還以為是全麥維的味道太甜,其實部分是來自奶粉的糖份,現在要把吃奶粉的份量減半,免得吃了太多糖份而增磅呢.


9 則留言:

  1. 係啊 要識埋睇個表... 成日都比人呃既~
    [版主回覆08/26/2009 12:21:00]係呀,我地消費者真係成日俾人呃,d商人好奸.

    回覆刪除
  2. exactly, 所以琴日買既yogurt, 營養師話就咁講佢知fat free同100g得75卡係無用, 佢一定要知道糖份既數字先可以話我知食幾多, 好多陷阱
    [版主回覆08/26/2009 12:24:00]你有營養師提點你,無咁容易俾人呃.

    回覆刪除
  3. oh!!!!!!我返屋企都要睇下罐奶粉先!
    [版主回覆08/26/2009 13:26:00]係呀,下次買脫脂/低糖/低鹽等食物,都要睇清楚其他份量才買.

    回覆刪除
  4. 很同意,所以我買甚麼食物之前必定先看標籤,以免自己後悔。

    回覆刪除
  5. HAHA 真係唔講唔知道a

    回覆刪除
  6. 我試過在超市貪得意拿兩杯乳酪比較,其中一杯是低脂的,之後發現就是算低脂,也可能是有其他不好的成份高咗,所以真的不能單憑偏面的字眼,而斷定某一件產品比較有益。
    [版主回覆08/26/2009 19:14:00]以後要睇清楚才決定買唔買呢d健康產品.

    回覆刪除
  7. 我都冇咩留意呢D野TIM~!!
    只係睇下卡路里咋~!!
    [版主回覆08/27/2009 06:52:00]我都係,以後要小心d,睇清楚.

    回覆刪除
  8. 好資料吖... 3q
    [版主回覆08/27/2009 18:47:00]不用客氣.

    回覆刪除
  9. 所以依家買任何食物都好, 我都一定會睇下佢佔幾多糖份!!
    好似平時買果d 即速芝麻糊/ 花生糊, 真係好好味, 但依家先知佢有成7-8匙糖一碗, 真係唔肥至奇囉!!

    回覆刪除