2009年8月30日 星期日

Day 103 (30.8.2009) 105.8磅 (Sun)

30.8.2009 (105.8磅 脂肪比例 28%)


0800: 奇異金果一個,自製奶茶麥包一塊,雞蛋一隻,番茄一個,日本番薯一條 (五穀-2.5, 肉類/蛋白質-1, 蔬菜-1, 生果-1)


0900: 自製無糖薑汁豆漿一杯 (奶類-1)



1300: 紅莓汁一杯, 無鹽原粒杏仁五粒 (水果-3, 脂肪-1)


1315: 日本番薯一條 (五穀-1)


1430: 奶茶麥包一塊,蛋白一隻,青瓜數片 (五穀-1.5, 肉類/蛋白質-0.5)


1915: 冬菇芋絲扎肉蘿蔔味噌鍋 (蔬菜-2, 肉類-0.25)



總計: 五穀-5, 肉類/蛋白質-1.75, 蔬菜-3, 生果-4, 奶類-1, 脂肪-1 (約982.5卡)


運動: 急步行一小時 (-200卡),毛巾操,修腰運動



今天減左1.2磅,好開心呀!


就快到下一個短期目標


不過唔知點解脂肪比例一樣咁高


第一次做豆漿加薑汁,可能加得不多,薑汁味不多


今晚的冬菇蘿蔔鍋,蘿蔔炆得好夠淋,本來想放豆腐的,但已太多材料


5 則留言:

  1. 係WOR~妳都咁輕喇~!!
    係唔係妳郁得唔夠~肌肉少呀~??
    一係做多少少運動啦~!!
    [版主回覆08/31/2009 10:13:00]我而家等緊部單車機,要九月先有貨,到時可以做多d運動.

    回覆刪除
  2. 我想問妳係咪用豆漿機做豆漿架?! 我都好想買呀, 但太大部, 屋企無地方, 一定比阿媽鬧死>.<
    [版主回覆08/31/2009 11:04:00]係呀,我用捷家拌的甜至尊豆漿機,唔係幾大部,不過幾高身,做甜品好方便,我通常少糖或唔落糖.
    請按: 這裡

    回覆刪除
  3. 又減左1.2磅..恭喜恭喜...
    [版主回覆08/31/2009 13:47:00]謝謝.

    回覆刪除
  4. 你減得好好呀, 勁羨慕你!! 我都要加把勁啦!! 8月全個月無減反增!! >.<
    [版主回覆08/31/2009 18:45:00]咁下個月要加倍努力啦!

    回覆刪除
  5. 唔好意思~剛路過~~見到~ (因為我有讀過營養~所以跟你分享關於脂肪既concept) 如果脂肪高~我可以告訴你就是因為 可能你每餐吸收既碳水化合物太高~蛋白質太少。 所以,你唔係唔可以食有碳水化合物既野~ 不過,最好就係唔好食米改食紅米,或麥包~Carbon.相對少d 同埋!一定要吸收多d蛋白質~因為可以加速新陳代謝~ 所以On diet唔可以剩係計卡路里~都要睇埋Carbon.同埋水份~ 希望對你有幫助呢~共勉之。
    [版主回覆08/31/2009 18:45:00]謝謝你的意見,其實我一直都係食紅糙米,間中才會食白米,但蛋白質真係吃不多,我好少食蛋,以後要注意一下.

    回覆刪除